domenica 12 dicembre 2010

CRACIUN FERICIT pentru intraga lume

Vrei sa stii cum sa spui CRACIUN FERICIT in mai multe limbi? daca vrei, te pot ajuta,pentru ca zilele astea eram curioasa si eu (ca de obicei, imi place sa imi incarc cunostintele sau  mai bine zis, sa imi "bag nasul unde nu imi fierbe oala"-parca asa se zice), si am gasit cateva traduceri interesante. IATE-LE: ALBANEZE  - Gëzuar Krishtlindjet, ARABA - عيد ميلاد مجيد, BULGARESTE - Весела Коледа, CHINEZA - 圣诞节快乐, FINLANDEZA - Hyvää Joulua, JAPONEZA - メリークリスマス, RUSESTE - С Рождеством, TURCA - Mutlu Noeller, SPANIOLA - Feliz Navidad, ENGLEZA - Merry Christmas, FRANCEZA - Joyeux Noël, GERMANA - Frohe Weihnachten, etc.
      Era doar o curiozitate a mea. Daca ti-a placut si ti se pare interesanta.....iti multumesc! In viitor promit sa gasesc lucruri mult mai  interesante,practice, utile si ... de ce nu si comice.
      Un sincer salut la cine citeste bloogeer-ul me (IL MONDO DI CRISS)


Nessun commento:

Posta un commento